We create moments of happiness, join us!
Vilka vi är och vad vi står för!
Att känna sig passionerad, professionell och lite busig är ett signum för ESS – ett signum som ligger till grund för våra värderingar. ESS Group är en värderingsstyrd organisation full av liv. Genom vår passion och professionalism adderar vi ett värde till våra gäster, till våra anställda och till staden där vi verkar. För att bli ledande inom vår bransch krävs allt – här och nu. Här går livet i direktsändning och du som anställd har huvudrollen på din sträcka i vår stora stafett.
Vi erbjuder dig en händelserik och positiv arbetsplats, med ansvar och befogenheter, närhet till glädje och skratt, och enormt förväntansfulla gäster. Inom ESS får du också ett nytt kontaktnät med många värdefulla arbetskamrater.
– Passar jag in, är ESS rätt arbetsgivare för mig?
Det är en viktig fråga bara du kan svara på. Vi som arbetar inom ESS kännetecknas ofta som starka personligheter med ett passionerat engagemang. Idag lever vi i en transparent värld vilket är oerhört värdefullt när man söker jobb. Genom vår hemsida här, vår film ”Välkommen till ESS”, och med våra gästers citerade erfarenheter med oss på Trip Advisor hoppas vi att du finner svaret.
Din övertygelse är lika viktig för dig som för oss. Vi har skapat vår framgång med hjälp av vår passion, vår professionalism och vår humor. De egenskaperna vill vi även att du ska ha för att lyckas och trivas hos oss – det är vår starka övertygelse.
Våra lediga jobb
Kulturen sitter inte i väggarna, den lever i våra talanger!
Vårt arbete styrs mer av värderingar än manualer. Vi sätter alltid de mjuka värderingarna i fokus, både när det gäller gäster och vårt team. Det både syns och känns när du kommer till oss.
Vi uppmuntrar kreativitet och nyfikenhet, och förväntar oss att du tar egna initiativ och kommer med roliga och nytänkande ideér.
Det är din personlighet, passion, professionalism, och lekfullhet som gör att vi vinner priser, inte våra rum!
Already working at ESS Group?
Let’s recruit together and find your next colleague.